Dag 1

Shooo allihop ;)
Nu är det iförsig tisdag så tekniskt sett är det dag 2
men men... ja hann inte skriva så mycket igår så jag ska försöka berätta lite om igår..
senare kommer jag tillbaka och berättar för er om min dag idag
så igår så var det faktiskt jätte skojj
jag var lite nervös i början men det gick bra
som vanligt var de jätte snälla och det funkade.. eller det tycker jag iallfall haha
först satt vi och planerade lite vad som skulle hända och vad alla hade gjort.
sen så gick Malin, Tove och Rebecca till hyres lokalen för att repa
jag stannade kvar hos Ella och Erika.. ja satt och googlade på massor med saker som skulle behövas till föreställningen och Ella och Erika gjorde samma sak.. men också ringde runt till en massa folk och bokade, hyrde och lånade material och verktyg.. lite stresssigt och förvirrande ibland men det gick bra
sedan åkte vi tre till bauhous och köpte länk,matta, overall och lite annat
det var skojj och vi hade kul faktiskt
vi lyssnade på norsk musik och broder daniel i bilen hahaha
när vi kom tillbaka bytte jag grupp och var med Malin, Tove och Rebecca
det var ganska kallt i lokalen men de gick ändå
jag fick filma och tog en massa bilder, bilder lägger jag upp senare ikväll.. om det går
ja försökte igår men det gick inte så bra

nu ska ja skriva om just de som sker.. asså...
rent socialt
redan efter 10 minuter märkte jag hur saker och ting kan få värsta krocken men att de löser sig till slut
det hade blivit en krock med bokningen av ett rum.. dubbelbokning
sen löste vi det tillsammans med öpnna förskolan (som också håller hus där)
men dem här tjejerna/kvinnorna är så positiva och så energi fulla att man inte kan motstå att faktiskt tycka om dem
anyway kom gärna och kolla hur de ligger till... e du tjej. kom ikväll mellan 7-10
e du kille, kom på torsdag
e du... vem som hellst
kom på premiären.. måndag eller på onsdag.. på tisdag är det bara för tjejer iförsig..
men gå till dalens kvartersgård och skriv upp dig

have it great
Love Aiat

Kommentarer
Postat av: Malin Kvg Dln

Hallå gumman.

Vad roligt att få följa din prao här!

Hoppas att du får en fortsatt spännande tid med DONEDIDDO-gänget!

Kram!!

2009-03-25 @ 08:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0