Dag 2

Hej! :)

Nu ska jag berätta om just dag 2
Tisdagen
Det var en bra dag.. en skojjig dag :P
jag kom senare för att jag hade samtal i skolan..
men jag kom klockan... 10 ungefär, strax efter
hum.. va gjorde vi då.. :S

jo just det :P
nu minns jag lite XD
vi skulle få besök av "svenska dagbladet" som ville komma och var väldigt intreserade av projektet som gör här
det är en väldigt kul sak tycker jag
de kom och va med oss, frågade lite frågor, kollade hur det ser ut och inervjuade oss lite
hehe så tog de jätte roliga bilder..
hur som hellst så var det jätte roligt
vi repade ganska mycket den dagen.. vi testade med ljudet och det funkade (tack o lov)
Malin gjorde grymma beats och mixade med hennes röst... live
sjukt collt enligt mig
jag fick även springa till ica och köpa mat till alla hehe
det va... kul
vilket ni kanske fattat nu så är det här väldigt kul..
jag trivs och man blir trött.. jag var jätte trött igår kväll..
man blir väldigt trött, speciellt jag som inte jobbat såhär innan så det blir ganska jobbigt men eftersom jag tycker det är så roligt så är det inga problem
man lär sig mycket.. inte bara hur man kopplar ihop en högtalare med ett mixerbord
utan det är så mycket mer
ledarskap, sammarbete o.s.v o.s.v

hur som hellst så tycker jag att man ska prova något nytt lite ibland.. för det kan väcka mer.. roliga tankar om saker o ting
och man kan alltid lära sig, man kanske inte behöver det just då men man lär sig iallfall något som man har användning för så småningom
och jag tror att man alltid använder det man lär sig, även om man inte riktigt är medveten om det..
så mitt råd idag är:
prova något nytt lite ibland, det kan ändra mycket...

jag skriver senare

bye bye babe ;)
/Aiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0