Dag 4

Hejsan! :)

Okej nu måste jag be om ursäkt igen!
Sorry men jag hinner inte lägga upp några bilder för att min ström adapter till datorn ligger kvar på "jobbet"
så mina batterier dör när som hellst så jag gör det imorgon istället...
men Jag kan iallafall berätta om idag

Jag kom hem för en stund sen.. eller kanske en halvtimma sen
jag började 12 och då så satt jag och Tove ute på en bänk, åt nötter och njöt lite av solen samtidigt som vi tänkte ut vad som skulle göras under dagen.
senare så åt vi och väntade in Erika och Ella som kom ett
Idag har vi förberett för kvällen då vi skulle testa en scen för killarna också
vi hämtade ljusrören och fixa med plast och planerade.. och jag bloggade lite
fick gå till ica och så..
de har varit en ganska tung dag..o ja tror det blir en ganska "tung" dag imorn me... men det är skojj
Det är väldigt kul att jobba med dem här tjejerna och jag hoppas verkligen att jag får göra det igen..
min vecka är ju slut snart... det är lite synd, men vi har lovat att hålla lite kontakt ifall de finns någon föreställning så man vet och kan säga "jag har jobbat med den där tjejen"
det känns bra
men nu ska ja försöka.. "plocka undan" och sen gå o lägga mig för ja e väldigt trött..
men men... ha det bra allihop

Puss o kram
Aiat


Kommentarer
Postat av: jenny

Tjena bruden!

vad kul att läsa din praoblogg!!

Du skrever väldigt bra!

Hoppas allt går bra på jobbet i dag, och trist att praon snart är slut,kram Jenny...;)

2009-03-27 @ 12:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0