Dag 5

Hello ;)

Idag ere egentligen måndag.. måndagen efter min praovecka..
men jag har inte hunnit skriva den senaste tiden..
Jag kan snabbt säga att fredagen var, repa repa repa, bygga lite...  jobba

Nu vill jag inte skriva om den dagen..
jag vill berätta om dem här kvinnorna som e helt fantastiska och som defenitivt har ändrat en del av mitt liv..
Ja visste inte att man kunde.. kunde...  ah ni ser
de går inte ens att snacka om de..
jag blir nästan avis på dem här brudarna de e så fantastiska!
Jag hoppas verkligen att vi ses igen..
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är oxå fantastisk!! ;)



Kul å se att du skrivit igen!! Kram, ses i kväll!!

2009-03-31 @ 15:17:38
Postat av: Malin

Aiat du var fantastisk ikväll!! Stjärna!

2009-03-31 @ 22:26:38
Postat av: erika

precis, jag instämmer med malin o jenny, du var o är fantastisk! Sådär, nu var det konstaterat. Tredje gången gillt.

2009-03-31 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0